Thursday, June 2, 2011

Аймшигтай завгүй өдрүүд

Ёооохххх, сүүлийн хэдэн өдөр яаг юу болоод өнгөрсөн бэ? бүү мэд, ямарч байсан нэг зүйлийн ард гарах гээд л ухаанааа алдсан бололтой шүү. нэрээ тийм тийм, бичэж буй эрдэм шинжилгээнийхээ ард гарах гээд ёстой ухаангүй байсын байна шдээ. Өнөөдөр нз охиний машинаар хамт явж 2дахь өдрийн хамгаалтын комисс-д эрдэмийн ажилаа хүлээлгэж өгөөд орж ирээд сууж байна, би бас нз охиндоо баярлалаа гэж хэлэхгүй бол болохгүй, надад хамгийн их хань болж, байнга л ийш тийшээ явах, асуудал гарсан үед/өөрийнхээ эрдэмийн ажилаа хийж дуусаагүй байж / хийх ёстойм шиг тсэтгэлээрээ хандаж байдаг, хайрт нздаа баярлалаа, тэмхимийнхэн бүр ихэрүүд гээд дууддаг болчихсон шүүдээ, би ганцаараа явж байвал, надаас нзийг минь асууна, тэр ганцаараа явж байхаад тэрнээс надийг асуугад байдаг хаха, ийм л салдагүй хамт явж байдаг, дундаа нууц гэж байхгүй  2 гар шүүдээ.

Амьд, юмаа хийгээд байгаа хэрнээ бусад зүйлсд бол ухаан орон гаран  байсан гээч, би бүр шөнө хийж дуусгаад л удирдагч багшруу явуулна, өглөө босоод мэйлээ шалгахад л , баахан мэйл ирчихсэн байна, тэгээд л ажил оволзож байгаам да, өдөржин сом ард  ажилаа амжуулаж суусаар нэг хархад л цаг орой, шөнө болчихсон байхийг анзаарна. би бүр яаг манраад мансуурна гэдэг л хэсэг хугцаанд болсон байх, одоо бодхоор бахархмаар бас инээд ч  хүрэх шиг......

энд интэрнэт үйлчилгээ ч агуу хөгжисэн орон юмаа, би бүх л дипломтай холбоотой бас бус ажилаа интэрнэт-н цаанаас хүмүүстэй харицаж амжуулаж байна гээч, манай монголд бол, одоо гайгүй л болж бгалдаа, гэхдээ л ингэж нэт-р бүх ажилаа хийж, бүх холбоо барих хэрэгтэй хүмүүс мэйлээ ингэж байнга шалгаж, нэт- өмнө өдөржин суудаг ууу? гэдэг асуудал үүсч байгамдаа... за тэгээд л энэ дроп боx гээд их чухал мэдээлэл дамжуулагч  байнаа, би өөрийнхөө хийсэн ажилаа энэ файлэ руу тавихад, багш хэжээ ч хамаагүй ороод л миний бичсэн зүйлийг засаад, тавчихна, би дуртай үедээ ороод л ,юмаа засах, авч болно..... гэх мэт маш их хэрэгтэй бүх чухал зүйлс болгон миний энэ нэг жижигхэн нөтэбүүк дотор өрнөж байндаа......

Өчигдөр хүүхдийн баяраар юуун баярлах, нөгөө дайн зарлаад байгаа, хамгийн хайртай эрдэмийн ажилаа принтэрлэж гаргаад, орой нз охинтойгоо 2лаа далайн эрэг дээр баахан буу халаад, ямар нэгэн зүйлс сэтгэл яарч, санаа зовохгүй нэг сайхан сууж, тайван гэгч нь,  суув, тэр мэдрэмж нь яасан сайхан байсан гээч, далайн давалгаа нь чимгээг ч мэдрээд л, бид 2 бодохнээ, 2сарийн өмнө л энэ далайн эрэг дээр ирэж байсан байнлээ, тэрнээс хойшох 2сар яааасан хурдан өнгөрөө бэ? бурхан минээ цаг хугацаа ч ёстой харавсан сум юмдаа, чи минь одоо энэ 2сарын талд нь хүрхгүй хугцаа өнгөрхөд нутаг буцах нь байна шдээ.... гэж нз охины хэлхийг сонсоод нээрээ саяхан л би энд ирээд, энэ далайн эрэг дээр ингээд сууж байсан...сан.... одоо тэгсэн буцах болчихсон байна гэжүүү..... яааасан хурдан юм бэээ.......

өө тэгээд эрдэмийн ажилаа хэвлэхээс өмнө баахан л юм болсоон, өчигдөр чинь яаасан гэгч өдөр байваааа ай ........ багш мэйл бичээд баахан даалгавар өгнө... дээрэс нь бас диплома хамгаалтин комисстой холбоо барих, дунд гарах зарим үл ойлголцол гэээд л...... би ч бас гайгүй ээээ, миний ерөнхий рам бол өөрчилөөд байх зүйл байхгүй, ойр зуурийн л сэдэв нэр солих, жижиг гарчигууд өөрчилж бичих, загварийин дагуу хийх гэх мэт жижиг мөртлөө их ажилагаатай ажилууд .... харин ангийн нөгөө охиныг багш бүхэл бүтүэн, рамааа засаж бич гэсэн, тэр чинь одоо юу гсэн үг бэ? ахиад эхнээс нь бичэж байгаагаас ялгаа юу байнааа.... нөгөө охин яаааг галзуурах гэдэг л болж байгааг хараад, аймаар санагдаж байнлээ шүү.

Өчигдөр орой нэг л сэрсэн хүн шиг санагдаж байсан, орой нэг нүд нээгдээд, чих онгойж байгаам шиг санагдаж байнлэээ шдээ ха ха, нээрээ л  /их сургуулийн нз ө./  нз охиний маань хэлдэг шиг, баклавар биш шүүдээ, энэ нэгэн магистэр гэдэг эрдмийн цолыг авах ч бас, амар ажил биш юм байнааа.....    за одоо бусад зүйлс яахууу, одоо 5хан хоног өнгөрөөд, тэгээд хамгааллтандаа ороод, тэнцэчихвэл болох минь, сонсохнээ их шүүмжилдэг, бас удирдагч багш чинь ч чамд тусалсан үг хэлдэггүй харин ч чамайг муу байна хэмээн загндаг гэсэээн, аймаар байгааждэээ .... би ч шарандаа уйлчихаж мэдэх л хүн дээ нтр хаха. за тэгээд хамгаалтандаа ороод, ахиад дипоо засааад, сур-д хүлээлгэж өгөх гээд л хийх ажил ч олон байндааа байна. амжилт, чи чаднааааа, чи чинь чи шүү дэээ..... ингэж байж л өөрийгээ гэх үнэлмж дээшилэж, өөртөө улам хайртай болно, зорисон ажилийнхаа ард зааавал гарах ёстой, залуу байгаа дээрээ боломжийг л алдаж болохгүй.... ок жиа ёооов.

No comments:

Post a Comment