Saturday, May 28, 2011

Энхийн цагт хөлс их гаргавал дайны цагт амгалан

   энэ дээрх үг яасан үнэн үг болхыг би бага бгааар их ухаараж байна шүү. Би өөрийнхөө сонирхол болон занг ажиглаад байхад, ямарваа нэгэн зүйл хийхдээ, цагийг нь тулгах их дургуй юм байна. ёр нь хийх гэсэн зүйлээ бага багаар хийсээр, цаг нь тулхад сэтгэл амар сууж байхыг илүүд үздэг....

   Бие даалт, илтгэл, даалгавар гээд л бүгдийг нь, завтай үедээ бага багаар хийгээд байхаар, хүн ядрах, ачаалалтай санагдах нь ч бага байдаг юм байна. би хэрвээ 1жилийн өмнөөс идэвхитэй диплома хийж эхлээгүй, ангийн хүүхдүүд шиг яваад байсан бол, одоогийнх шиг энгээд сэтгэл амар сууж байх байсан гэжүү?

   Очигдор диплома багшийн зас гэснээс засаж дуусаад, нз охинтойгоо 2лаа зайрмаг идээд сууж байсан чинь, нз охин надруу чи одоо өдөржин орон дээрээ хэвтээд байхнээ, яаасан гоёийин бэ, би хэжээ ингээд дуусгачихаад сууж байнаааа?

би : диплома гэдэг чинь, бие даалт бишээ хо, өдөр болгон л бага багаар бичээд байсны  эцэст одоо л дуусаж байна шдэ, чи хичээгээрэйийи...
нз: харин тиймээ, би одоо л чиний хэлээд байдаг байсан энэ одор болгон бага бага гэдэг толгойн орж бнаа, энэ жилдээ төгсөж чадахнууу да?
би: заавал төгсөнө шүү.... ер нь надийг өдөр болгон дилома бичээд сууж байхад чи хаана байсийийм бэ?
нз:  гүэээээээээ харин дх, би наа асуултийиг чины л сүүлийн үед их бодоод байна..... бид 2 бнга цуг  явж байдаг биш билүү? ай хаха
би: харин дх. за 2лааа санаядааа, тэр үед чинь, би чи хаана байсийн болоо?
нз: ааан би саналаааа, чи диплома өвлийн амралтаар манайд очоод, ирэээд их бичсэн....бас сургууль нилээн урт амралт тавьхад, би гэртэээ хариад амраж байгаад ирэхэд, чи дуусчихсан гэээд санжинууу? би нэрээээ юу гэд л орилооод .....?
би: хаха саналаа саналааа...... за одоо диплома цаг алдалгүй хийигээрэйий, надийиг мгл буцахаас өмнө л төгсөөөрэй за
нз: хаха, амжихгүй байхааааа..... хэрвээ би тэр үед идэвхитэй байсан бол.....

   хэмээн нз охин бид 2н яриан дундаас би нз охинийигооо тэр урт цагийг хийи дэмий өнгөрүүлсэндээ яамар их харамсаж амаа бариж байгааг амзаарсан юм. тиймээ энхийн цагт хөлс их гаргавал дайны цагт амгалан гэж үнэн үг юмаа.

    Би үнэхээр их баяртай байнаааа.... хэдийгээр миний хамгаалалт болоогүй байгаач, би хүний хэл дээр энгээд магистэр ажил биччихлээ шдэээ.....анх ямар их эмээж, айж байсан гээч.... янааа яаж бичэх боллоо? гээд л, харин бага багаар тэвчээртэй мэрийгээд, хичээгээд байсаны эцэст , зовхон диплома бичэхэд ямар их шинэ зүйлс олж мэдсэнээ мэдрэж байнаааа, мөн зорисон зорилгодоо хүрэхэд, мөн ч бага хугацаа үлдэждэээ..... их л зүйл сурц мэдэж авсандаа их олзуурхаж байна шүү...

No comments:

Post a Comment