Thursday, May 26, 2011

Жаргалтай өдөр

    Өнөөдөр өглөө хэдэд сэрсэн гэж бодноооо, би нэг сэрээд харсан 11 болж байсан, би усанд сэлээд дээрээс нь орой унтаад байгаа болхоор өглөөд ялтчгүй унтчихаад байноо.. Өглөө босоод мэйл-ээ шалгасан чинь диплома удирдагч мань миний 2 мэйл-2ланлүү нь:  би диплам-г нь уншаад дууслаа, өнөөдөр өглөө завтай юу? 11;20-д их дэлгүүрийн ...-д уулзахуу? мсж бичээрэй гэд  заxиа бичсэн байлаа, би сандараад цагаа харсан чинь, 11-10 болж байна.... би сандараад хувцсаа солиж өмсөөд, багшруу: би одоо такцидаад очилоо гэсэн мэж бичлээ, тэр хоорондоо өөрийнхөө нойртойг янааа энэ нойр хэмэээн үглээд амжив. сандарч доошоо буун үүдний жижүүрийг такси дуудад өгхийг хүсээд, тэр хоорондоо тайван нз охинтойгоо утсаар яриад байтал багшаас : no don't come ... гэсэн хариу ирлээ, ёоооохххх, би яаасан балайн бэ? одооо яахууууу? дараа 7хоногт заавал, диплома кимисруу явуулах ёстой шдэ? хэмээн бодоод багшруу зориг гарган залгалаа: багш одоо өөр хотруу явах гэж байна, чамайг зөндөө хүлээлээ..... хариу ирэхгүй болхоор би чиний диплома авч гарсангүйээ, за би орой ирээд 8-9 цаг үед чамтай ярияа тэгээд чи манайд хүрээд ирэхүү? хэмээн багш хэлсэн учир за за гээд тохиров. ямарч байсан орой уулзахаар боллоо.....

   Өдөр хичээлдээ суулаа, ангийн залуу хамт явж багшийн бэлэг авна биздээ ? дип удирдагч-н бдау удахгүй болхийн / чи надад заавал зөвшөөрөх ёстой шүү? би ч за за тэгеээ хэмээн торхирлоо....хичээл ч дуусалаа, бид 2 багшид бэлэг авааад, мөн төрсөн өдрийг тэмдгэлэхгүй гэсэн байсан багшийг хэрхэн баярлуулахаа ярилцаад амжилаа..... орой 7-н цагийн үед өрөөндөө орж ирээд хувтцаа солио гүй юу багш залгаад, гэрлүү ни очихийг хүслээ...... энгээд ангийн залуу бид 2 авсан бүх бэлгээ аваад, замаараа бялуу аван, доод курсийн багшаар удирдуулаж буй хүүхдүүдрүү утасдана, багшийнд очихийг хүсэв, за тэгээд багшийн гэрт очилоо.

Дээд зэргэллийн орон сууцанд амьдардаг багшийн байрлуу би ганцаараа орж, ангийн залуу гадаа үлдэлээ .... би  жижүүрээр нь багшийг  дуудуулав, удалтгүй багш гарч ирлээ....үүднийх нь, мундаг гоё тохицуулсан хүлээлгийн тэнхимд багшийн өгч буй зөвлөгөөг сонсон, багштай уулзаж дуусаллаа, дажгүй шүү.... багш надийг  дипломандаа зас гэсэн зүйлүүд  их амархан байлаа.... багш :  их тодорхой дажгүй бичсэн.... одоо эдгээр  зүйлсээ зассаж дуусаад 28-нас өмнө надаар ахиж шалгуулаад тэгээд 6сар 2нд комиссруу илгээх даалгавар өглөө.....би ойлголоо.
   би за багшаа түр хэлээж байгаарай одоохон..... гэж хэлээд гадаа байгаа ангийн залууг дуудалаа... тэгсэн ганц ангийн залуу биш ахиад 1 доод курс оюутан хүүхэдтэйгээ 3лаа зогсож байнаа.... би ч дуудлаа... бид бэлэг, бялуугаа авч орход, багш их цочирдоно.... орилоод инээлэээ...... за тэгээд ихэд баярласан багш..... хэнийг ч оруулаж байгаагүй гэртээ биднийг орхийг урилаа..... гэрт ороод .....багшаар лаа үлээлгэнэ.... бэлгийг нь таалгах , гээд нилээн удалаа....хүн хэдий нас явсан ч.... яг л зоохон хүүхэд шиг, бидний бэлгэлсэн хүүхэлдэйн кинони баатрийн чихмэлд /багш их дуртай юм/. багш маань их баярлаж байгааг хараад миний сэтгэл ч их хөдлөд байсан.... ..хэдийгээр миний аавтай чацуу настай хэрнээ гэр бүлгүй, хэнийг ч гэртээ оруулаж байгаагүй, их нууцлаг амьдралтай  багшийгаа гайхдаг байсан би ..... энэ өдөр  тэр асуултинхаа хариултийг олж мэдсиймдааа....... хариулт-н ..... нууцаар үлдэгдээ....

   энгээд өглөө эрт боссож чадаагүй энэ нойр маань, надад өнөөдөр багшийгаа баярлуулах.. диплома зөвлөлдөх, багшийнхаа нууцийг мэдэх гээд ийм том боломжийг олгосон юмдаа...... орой ирээд нз залуутайгаа ярихад бас нэгэн гоё мэдээ сонссон.... миний нз залуу хүсээд яриад байдаг байсан  i phone утсаа барчихсан инээд алдаад сууж байлаа... би бүр өмнөөс нь өөрөө л  i phone-той болчихсийм шиг баярласан ... энгээд миний хувьд өнөөдөр их аз жаргалтай нэгэн өдөр байлаа..... за явж унтаядооо.... мар өглөө гэж өнөөдөр өглөө 9-30-с тайван нз охинтойгоо study room-д уулзаж хичэлээ хийхээр тохирсон хүн шүүдэээ.....

No comments:

Post a Comment